Levertijd, retourneren en garantie
Levertijd
Wij werken met een levertijd van gemiddeld 2 á 3 werkdagen.
Gepersonaliseerde producten hebben een gemiddelde levertijd van 4 werkdagen.
Heb je een spoedbestelling?
Neem altijd eerst contact met ons op via mail of WhatsApp.
Dan kunnen we altijd samen kijken wat er mogelijk is.
Retourneren
U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren.
U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen.
U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd.
Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening.
U bent hiervoor ook zelf verantwoordelijk dat uw bestelling bij ons aankomt.
Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en - indien redelijkerwijze mogelijk - in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden.
Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@mint11.nl.
Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is.
Uitzonderingen retourneren
1. Bij verzegelde producten.
Wanneer de verzegeling verbroken is zijn bij deze producten niet retourneerbaar.
Dit geldt overigens alleen voor hygiënische producten of producten met een gezondheidsrisico.
Bijvoorbeeld bij huidverzorging.
2. Producten die door de ondernemer tot stand zijn gebracht overeenkomstig specificaties van de consument.
3. Producten die duidelijk persoonlijk van aard zijn.
Maatwerk is om deze reden niet mogelijk om te retourneren.
Mits dat het product stuk is of wij een fout hebben gemaakt in het bedrukken van het product.
Hiervoor heeft u 7 dagen de tijd om na ontvangst door te geven dat het artikel beschadigd is tijdens transport of dat wij in de bedrukking een fout hebben gemaakt.
Wij zijn niet verantwoordelijk voor het fout doorgeven van gegevens door de klant zelf.
4. Die snel kunnen bederven of verouderen.
Onze etenswaren kun je om deze reden niet retourneren.
Garantie
Wij hebben op onze producten geen garantietermijn zitten.
Mocht er tijdens het verzenden wel iets met uw bestelling zijn gebeurd waardoor het product is beschadigd dan kunt u contact met ons opnemen en geven wij u een passende oplossing.
Mocht het product beschadigd of de verpakking meer beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, dan kunnen we deze waardevermindering van het product aan u doorberekenen.
Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze bij een retour goed verpakt is.
Hebben wij bij uw gepersonaliseerd product een fout gemaakt, dan zullen wij u kosteloos een nieuw product toesturen.
Mochten wij het andere product terug willen dan zijn de retourkosten ook voor onze rekening.
We zullen het nieuwe product wel pas verzenden als wij bewijs hebben van de retournering.
Heeft u spoed dan kunnen we het product gelijk verzenden, maar moet u binnen 14 dagen het product hebben teruggestuurd.
Stuurt u het product niet binnen 14 dagen terug dan zullen we alsnog de retourkosten aan u doorberekenen.